همیشه از خدا میخوام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همیشه از خدا میخوام
نوشته شده در شنبه 25 مرداد 1393
بازدید : 507
نویسنده : حسین

همیشه از خدا میخوام حسم بهت عوض نشه

هر وقت پرسیدی بهت بگم همین روزا آخرشه

همیشه از خدا میخوام برگرده روزام به عقب

چقدر خدا خدا کنم برای داشتنت یه شب

هنوز تو خاطر منی گرچه دلم ازت شکست

گرچه تو رفتی اما باز دلم به پای تو نشست حرفو

حدیثو طئنه هات به جای تو مونده برام

به جزء همین کنایه ها من از تو هیچی نمیخوام

چرا باور کردی به سر زدی تو الافی شده

کار این دل همش گوشه گیری  خیال بافی

واسه فراموش کردنت بگو هنوز مونده راهی

چه غروری داشت این مرد خدایی

چرا هرجا که زمین خوردیم ما پا نشدیم

آخر غصه رسیدو منو تو ما نشدیم

دلی که شکستو این غروری که ساده له شد

دفتر شعرامو باد بردو یه شهر عاشقت شد

روبه راهم رو به راهی که به تو تهش برسه

حالم این روزا یه جور دنیای بی استرسه

دلم این روزا یه غریبست برای تو یه بی نشونه

حتی بارون دیگه منو تو خیابونا نمی کشونه

همیشه از خدا میخوام اسمت بمونه رو لبام

به جزء خیال چشم تو چیزی ندارم تو شبام

همش یه گوشه اتاق تو فکر چشمات میشینم

تمام اون روزارو باز جلوی چشمام می بینم

تو همون آدم پر احساس هستی یانه

پای حرفات وعده هات قولات نشستی یا نه

کاشکی بودی کنارم این دل یکم آروم می شد

شایدم تو خوشی ها غرقی خوشی هستی یا نه

تو دلم رو دزدیدی بدون اینکه خواسته باشی

گفتن احساسم بت حالا شده پاشنه آشیل

عطرت عالوده بود تو نفسام پخش بود

واسه من لحن صدات قرص آرامش بخش بود

من پر از فکرو خیال با تو واسه آینده بودم

واسه تو حتی از خودم دل کنده بودم

اگه بودی خنده هات نفس می داد به یه طابوت

آخرش این نمی شد یکی بود یکی نبود

...........




:: برچسب‌ها: همیشه از خدا میخوام ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
وقتی یک دختر سرش را روی سینه تو می گذارد آرزو می کند همیشه مال او باشی...
وقتی هرروز به تو زنگ میزند توجه تو را طلب می کند...
وقتی اعتراف میکند بدون تو نمیتواند زندگی کند یعنی تصمیم گرفته تمام آینده اش باشی ...
وقتی به تو خیره میشود شگفت زده شده که به چه دلیل دروغ میگویی...
وقتی حرف نمیزند میلیونها فکر در سرش می گذرد...
وقتی با چشمان پر از سوال به تو نگاه میکند یعنی نمیداند تا چندوقت دیگر با او خواهی بود...
وقتی میگوید دلش برایت تنگ شده هیچکسی دردنیا دلتنگ تر از او نیست...
وقتی در جواب احوال پرسی تو بعداز چندلحظه میگوید خوبم یعنی اصلا حال خوبی ندارد...
وقتی بحث نمیکند عمیقا مشغول فکر کردن است...
و.....وقتی یک دختر به تو میگوید دوستت دارم...
یعنی واقعا دوستت دارد...

/weblog/file/img/m.jpg
shaghayegh در تاریخ : 1393/5/25/6 - - گفته است :
اشکمو دل اولدی با این شعرت

/weblog/file/img/m.jpg
zahra در تاریخ : 1393/5/25/lovebitter - - گفته است :
عالی بود داداش گلم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: